Ahlan Wa Sahlan....

Selamat Datang... Moga ruangan yang tersedia menjadi platform yang positif untuk kita berkongsi idea dan input yang insyaAllah mampu menjana minda dan pemikiran kita bersama.

Friday, December 24, 2010

Hanya di kelantan...




KFC...Pizza Hut.. biase dengo kan.. tapi ada produk baru yg hampir2 sama dgn produk yg asal tu. Menda macam ni kat negara cina dah terkenal.. diaorang sesuka hati aje tukar nama jenama asal dan buat jenama sendiri. Apa pun satu cubaan yg baik utk mengubah stail dan gaya hidup terutamanya orang2 Islam sekarang..nilai2 lah sendiri..

2 comments:

mohdandmeriam said...

salam Akie..betul juga kita hanya tahu tentang KFC n PH yg depa punya kan..jadi sudah tentu KFC dll tu bagus juga..minta2 yg jenama baru ni orang kita yg menguruskan semuanya..tapi ejaan KFC tu salah kan..

cemomoi said...

oghe klate bagus mace oghe cino jugo, jati diri kuak dengan semangak klate dio