Ahlan Wa Sahlan....

Selamat Datang... Moga ruangan yang tersedia menjadi platform yang positif untuk kita berkongsi idea dan input yang insyaAllah mampu menjana minda dan pemikiran kita bersama.

Monday, October 17, 2011

Kali Pertama...

Buat kali pertama..pengalaman pertama...1st time...sama je la tu...pastinya perkara yg kita lakukan kali pertama akan mendatangkan debaran di dada..hati tertanya2...boleh ke tak boleh aku ni... ketika inilah kita memerlukan kekentalan KEYAKINAN dan kebergantungan yang tinggi kepada Allah rabbul jalil.. semoga segala urusan yang dilakukan dipermudahkanNYa...amin.

Sebenornya bukan apa, buat kali pertama Akie mendapat pengalaman bertindak selaku jurucakap majlis pertunangan al-Fadhil Ustaz Khairul Latiff..Qari Negeri Johor tahun 2011...bangga rasenya... Akie dan sahabat, al-Fadhil Cikgu Razali telah diamanahkan utk buat "kira2" dalam majlis tersebut...mewakili adinda Suhaila Bakit..Alhamdulillah...segalanya berjalan lancar... selamat majlis pertunangan.. Tunggu hari pernikahan la pulok...apa2 pun...selamat bertunang buat adinda2 sekalian... jaga diri, tingkatkan prestasi...jauhi ma`asi...

1 comment:

Tinta Emas said...

?????post bila nie...