Ahlan Wa Sahlan....

Selamat Datang... Moga ruangan yang tersedia menjadi platform yang positif untuk kita berkongsi idea dan input yang insyaAllah mampu menjana minda dan pemikiran kita bersama.

Wednesday, August 18, 2010

Penawar Barah..





Barah..Kanser..penyakit yang pasti menjadi igauan ngeri penghidapnya.. setakat ini tiada penawar yg ampuh utk melawan penyakit yg datangnya dr Allah ini. Lelaki mahupun perempuan.. semua kena.. barah rahim, payudara, darah, tulang, prostat dll. Akie nak cerita ttg sejenis tumbuhan.. ada kt kg akie.. ayah akie tanam.. namanya kentang angin..nama sains dia Dioscorea bulbifera L. (Dioscoreaceae) – Air potato, Bulbil-bearing yam, Acom, Potato yam, Bauiac (Mayan). Aerial bulbils / Kentang angin / Ubi Kanser. Berbelit lidah akie nyebutnye weh.

Pokoknya menjalar ke atas pokok lain.. buah dia macam buah mengkudu tapi hitam.. akar dia akan naik ke atas bukan ke bawah. Buah kentang ni hanya akan jatuh sendiri dan kita bolehlah ambil dan rebus isinya.. kajian sains kata dia mujarab utk merawat kanser. Apa pun kita usahalah.. Allah yg menyembuhkan..

No comments: