Ahlan Wa Sahlan....

Selamat Datang... Moga ruangan yang tersedia menjadi platform yang positif untuk kita berkongsi idea dan input yang insyaAllah mampu menjana minda dan pemikiran kita bersama.

Tuesday, September 28, 2010

Masjid Cina





Rehlah ke Tanah Besar Cina.. melawat masjid Xian, tapi tak ada org boleh solat kat sini sebab tak muat nak masuk pun.. he2. Sebenarnya masjid ni model kepada masjid Xian kat Cina.. model ni adalah salah satu dr model2 yg comei kat Taman Tamadun Islam Pulau Wan man, Terengganu kite.. kalau ada masa elok melawat taman ni.. macam2 model masjid dlm dunia ada.. jangan lupa solat kat masjid Kristal.. cantik.. bila malam.. berwarna warni.. kejap hijau.. kejap biru.. kejap kuning.. kejap merah..

2 comments:

cemomoi said...

hee mujur takde kaabah kalu dah ada yang blajo tawaf kat situ

Akie.. said...

ada kaabah kat sekolah kawan..dah siap dah..mari le nak blajo tawaf